We will be okey

2010-12-01 @ 22:19:18   people

jag och tina, 200-dagars. Foto: Olivia Larsson
tjatjatjatja. sitter nu och väntar på att ducshen ska bli ledig. ska duscha lite snabbt och sen kolla gossip girl! fett najs. idag var det öppethus på ps och jag och linn ställde upp och visade runt och snackade om teknik och skit. det sög. sen hela skoldagen var så sjukt seg. orkar inte. men det är första december idag och det är mysigt. kollade julkalendern idag med, den verkar ganksa bra tycker jag. hoppas den är det hela tiden och jag ska försöka följa den varje dag med. samtidigt som jag äter choklaaaaad från kalandern.  gott ju. sen efter skolan då cyklade jagner till stan och träffade olivia! julmust+ostbågar+amped. för najs. även lite köttfärssås. asgott. imon är det skola och sen ska jag försöka hinna till banken efter skolan och fixa en dosa och ett konto typ. vuxeeeen. ah. nej men sen får vi se vad som händer i mitt extremt spännande liv.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

thihi mina bilder^^

2010-12-02 @ 21:57:55
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback