Skulle du råna en bank för oss två

2010-12-16 @ 20:00:33   isabelle

hej retard.
hej. ganska onödig dag idag i skolan måste jag säga. började med gympa. det var typ inte många där. och vi lekte bara en lek. skattjakt. sög. sen hade vi religion, då redovisade dock min grupp så det var la bra. men glömde mina papper hemma........ så fick ju ta lite från boken istället. men det gick bra. sen behövde vi inte samhällslektionen för det var julspex i matsalen. inte så värst kul faktiskt men vissa saker var roliga. sten hade brutit armen så ingen mutlimedia heller. bara bild kvar då. så chillade i skolan tills vi gick till rosenfred. målade massa. den är typ klar nu. jag orkar i alla fall inte måla mer på den. ville till stan och kolla julklapper efter men så blev det icke. måste göra det nästa vecka eller nått. kom hem och alla rummen är ny taperserade. trevligt. så har hjälkp till hemma med att flytta tillbaka alla möbler. duktig jag är. men nu ska jag titta på rebecca och fionaaa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback