Och som jag önskar att du var här nu

2010-12-23 @ 17:41:01   people

i lördags då allt var fint.
nu har jag slagit in alla julklappar och allt är klart. men jag har verkligen ingen julkänlsa alls... det suger faktitk ganksa mkt. julafton är den bästa dagen på året men inte detta känns det som. aja, kankse blir bättre imon. idag har jag även pyntat hela hustet med. vaknade hos tina också. fick pannkakor till frukost, för gott. sen chillade vi och lyssade massa på musik. vilket vi även gjorde igår. målade lite med. det var mysigt. fick en julklapp med. två töjningssmycken i en fin ask. dock var töjningarna försmå :( men det var fint ändå. har btw fått i min tunnel nu med. glad blev jag. och det är jättefint på mitt rum med min ljusslinga i massa olika färger. lite mysigt. nu ska jag gå och vänta på mat.
Puss

Kommentarer
adam:

Naaaaajs med tunneln :DDDDDD graaatz hihihi

2010-12-23 @ 23:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback