My one mistake was that I never let you down

2010-12-22 @ 01:01:55   random

snygga pepparkakshus by mig och lisa. lisa var lite mer vuxen och hoppade över godiset...
så. ett tag sen jag skrev. har verkligen inte haft någon lust att skriva men nu så. idag var det julavslutning i skolan. hade dock lektion på morgonen men ändå. vaknade halv 8 och började tio över på rosenfred och det tar u typ ett år att cykla dit i detta vädret så mamma körde mig. ble dock lite besviken på magnus. ingen fika :( men sen gjorde jag och linn pannkakor och sne avslutningen. gick på stan med lisa. köpte en klänning. sen gjorde vi asfina pepperkakshus. det var jättemysigt. har klätt granen med. mirre var här och chillade. kollade film. jag somnade la efter halva kanske när jag tänker efter. menmen. sånt som händer. tur att man hade sett filmen innan... he-he. men ska nog ta och sova snart. och inte ställa någon klocka alls för jag har loooooov.
Puss

Kommentarer
Lovjo:

Så jäkla snygg header.

2010-12-31 @ 17:08:26
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback