My heart stops when you look at me

2010-12-14 @ 20:47:04   random

hej. har inte dirket något att skriva. har varit hemma hos linn idag. har hjälpt henne att städa på hennes våning.åh vad fint det blev. har nog aldrig sett det så fint. sen pluggade vi. tack människa som lämnade svaren i boken. han är min vän nu. fick skjuts hem sen så jag slapp cykla i detta kalla väder. så ska hämta min bike imon på hålet. vilket ska jagf spendera med thilda. dricka massa kaffe och hade chill. det behöver man nog efter en fysiklabb. men ingen gossip girl. blir så sur. aja. nu ska jag gå och dö.
Puss

Kommentarer
Thiilda:

aha okej jaa

HAHAHAHAAHAHAAAA

2010-12-15 @ 19:59:59
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback