Lost between Elvis and suicide

2010-12-22 @ 14:38:12   isabelle

hade ingen plattång den dagen. usch, hemska dagar. men fick en ny igår :D
hej. sov i typ tolv timmar idag. asnajs var det. fast det som inte är najs är att jag har jätteont i min hals... går och hostar hela tiden och det gör ont. får dricka massa te. gjorde det till frukost men ska ta lite till sen. nu ska jag öra mig i ordning och så sen ska jag städa här hemma. ludvig är inte hemma så jag får göra allt själv... bajs. men då slipper jag nästa gång. det går ganksa snabbt. senare idag ska jag vara Tina. ska bli trevligt. ska göra fint på mitt rum så det kan komma in lite tomtar här inne. lite mysigt sådär tycker jag. åh min ljusslinga i massa färger. haha. det är fint. nej men nu får jag la sätta lite fart här så något blir gjort.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback