I'll never be good enough

2010-12-08 @ 22:29:13   people

började med att jag kom hem till olivia och var lite sådär smått cool och satt på golvet. social med som ni ser på bilden. lite stökigt på sängen med. illa.

Mignon är så mysigt nu när det är mörkt ute. fick bästa platsen idag med. nästan. nej men det var mysigt att fika lite. dock satt det är liten kille jämte oss helt själv. asså han var typ tolv år. gick dit och satte sig och fikade själv... det var synd om honom. så satt han och kollade på oss hela tiden.

Olivias fika. alla undrar säkert vad jag tog. så kan ju säga det med. en kaffe och en daimkaka. det är standard. nu vet ni det. fint. fikafikafikafika.

Olivia är snygg. ja. blev en lite promenad efter fikan. tog lite sånnahär bilder. alla bilderna är btw med det nya objektivet som jag hämtade igår. vill prova det i dagsljus med.

Lite bilder under min dag. hade bara matteprov idga som var assvårt. matte D nationella. inte kul. dock det sista jag gör i matte i skolan i alla fall. känns ganksa bra. hade körlektion senare med. gick bra tycker jag. fick gjort ganska mycket. städade även fint på mitt rum. då blir alla glada. cykla till stan och träffa olivia_coolgirl.nu är jag hemma och allt är skit igen.
dödamig.
Puss

Kommentarer
Thiilda:

Kul att min kommentar försvann på vägen. Kul att jag garanterat kommer ha två prov kvar. Kul att jag har kul. Kul att skolan äger.

2010-12-09 @ 20:24:02
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback