Here you are down on your knees again

2010-12-26 @ 18:48:20   people

söt tjej
hej. då var julen över för detta året. julafton var jättemysig. massa mat och julklappar och sånt. hela min familj ska åka och se Säkert i göteborg med :D askul! fick lite småsaker och sånt med. typ en biljett till vad jag vill eller nått. fattar inte. haha. och presentkort, bok, tröja och nagellack bland annat. juldagen övningskörde jag med pappa ganmksa mkt. sen var jag, Tina och Fanny på förfest hos någon. det var kul. sen blev det oscars. sjuuuuukt mkt folk och det var aslång kö. det tog år att komma in. men väl inne var det roligt. känner inte riktigt det stället men ändå. blev en liten annorlunda kväll eller nått. rån och skit med. usch. menmen, det löste sig nog.

idag är det annandagen och jag har varit jobbat. lite jobbigt att gå upp men det gick. jobbade i tre timmar bara. körde till och med till jobbet :O fett galet. sen ätit och sånt. linn var här med david och lämnade mitt kort. så snckade lite med dom. nu kommer snart Jina hit så ska vi nog kolla film.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback