Can't sleep, it's killing me

2010-12-06 @ 22:08:08   people

asså typ snygga.
hey. lite dålig på att skriva. nu sitter jag och har damp. om vanligt. kliar överallt och jag har ett asstort prov på onsdag och det är assvårt. får damp. men jag lyssnar på nya robyn låtar och det är najs. hade slappisdag i skolan idag. slutade halv tolv. gjorde inte ett skit på någon av lektionerna typ. gick till skolan med. sen gick jag och bessi till donken från skolan och ät lite och skrev på ett papper, sen gick jag hem. sjuke träningen. trodde mitt objektiv hade kommit idag, vilket det skulle göra. men icke. fick ännu mera damp. cyklde i cpsnön till stan och mötte tina och fanny. fikade och hade mysigt. sen cykla hem. började plugga. orkade inte mer utan kollade på deseprate housewives. lite bättre. ska snart sova med tänkte jag. förövrigt så hatar jag den nya facebook utseendet på profilerna.

imon hoppas jag att dagne blir fin. hoppas på att mitt objektiv har kommit. vill verkligen ha det nu! det är kul. så kommer la antagligen ta lite bilder och sen måste jag plugga till döds. kan bli kul. nej men måste göra det. åh efter det provet kan man äntligen andas ut. det är det sista jag gör i matte under skolansgång. ska bli gaaaaanksa skönt kan jag ju säga. men nu ska jag kanske ta en lite macka.
Puss

Kommentarer
Olivia, the one and only:

Måste bara säga att jag tycker du tar väldigt bra foton om de flesta i din blogg är dina!

2010-12-08 @ 16:26:51
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback