And I will pull the trigger

2010-12-28 @ 03:05:11   random

fett god frukost. fråga mig inte varför jag tog kort på den...
jag orkar intre när hela inlägget försvinner. menmen. nu ska jag snart sova. kom nyss hem från linn. var där och kolalde film och gjorde seriöst dom godaste pommes fritsen i världen. helt sjukt. friterade och allt. ska göra såna någon mer dag. chips med. najs vare. sen idag tidigare var jag på stan med Tina. bytte min tröja och sen köpte jag en ny tröja med. gillaar den. även en eyeliner lyckades jag hitta. fint ska det va. men nu känner jag att mitt huvud börjar tina upp så nu ska jag borsta mina tänder och sen sova. imon ska jag vara med coolgirlmirre. fett.
palla att min facebook är otillgänglig för tillfället.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback