You'll always find me right there, again

2010-08-07 @ 16:35:21   isabelle

foto: mirre. där är mina nya skor eftersom såååå många undrar.
hey. igår var jag med mirre då. gick ner till stan, höll på att dö av värme och trötthet. hahaha. men satt och chilalde på fästingen ett tag så det var najs. fick mat hemma hos mirre med, så snällt :D tack! var ute lite och så. stack hem till mig typ vid havl tolv och bakade muffins och kollade på film. asså muffinsarna blev sjuuuuke! för najs. sen sova. ust det, har även en asstor spindel fångad under en burk i vardagsrummet. jag tänker inte röra den. den får vara där tills imon när mamma och pappa kommer hem.

idag har jag varit och jobbat. det var helt cp. inget folk typ :O och det är lördag och asfint väder. så är det ALLTID mkt folk. så jag fick sluta en timma tidigare. hahaha. det var najs. så nu är jag hemma och har redigera lite ragdolls bilder. ska snart duscha sne vet jag inte vad jag ska göra. får seeeeeeeee.
Puss

Kommentarer
Miranda:

Galet snygggg bild!! :D <3

2010-08-07 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback