What have I become, my sweetest friend

2010-08-23 @ 23:05:34   people

hahahah sjukt snygga asså XD
yo. gick upp i tid idag och gjorde mig i ordning. väntade på tina och sen gick vi på promenad ner till färgaffären. lämnade tillbaka min sprayfärg som jag använde när jag målade min cykel. hade en oanvänd nämligen. så fick mina pengar tillbaka och sen stack vi till rusta och donken. sen var det lite jobbigt för ag hade två par strumpbyxor på mig men ville bara ha ett par så fick gå in i skogen och byta om XD fett fult var det. haha. men det gick fint. gick till stan och kollade. hittade lite saker jag vill ha. ska köpa på onsdag! :D asnajs. tina stack hem och jag mötte mirre. tog en fika på blådörren. trevligt. sen kom regent. haha. hem tll mig och chilla. lyssna på våran chillista på spotify, varmchoklad och tända ljus. det känns som höst. älskar det. fick typ massa energ eller nått och satte på massa andra låtar och cpade asmkt. hahaha. fett fult. nu ska jag sova för imon börjar skolan igen -.-
Puss

Kommentarer
miranda:

HAHAHAHAHHAHAHA feett ful bild på mig XD och fett serri? whatup med det? XD

2010-08-23 @ 23:31:49
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback