But that's alright because I like the way it hurts

2010-08-17 @ 13:14:49   people


hey. igår var jag på stan med Lisa och Mirre en stund. det ösregnade. haha. satt på eh ett tag och sen fick vi dra. men det bästa var att vi såg kapten röd på stan. eller vi vet inte om det var han men det var i alla fall sjukt likt. det måste ha varit han! det var ju galet :D hahaha. på kvällen kollade vi på The last song, den var bra! sen drack  vi te och lyssna på chillmusik! det är najs. ust det, lisa lockade mitt hår igår med! fiiiint blev det :D

just nu gör jag inte så mycket. dricker kaffe och ska snart klä på mig och sånt. vädret är lite sådär bajsigt idag med men något kan man la göra. kanske baka. eller gossip girl. hahaaeller båda kom jag på nu.
Puss

Kommentarer
miranda:

SICK! när jag såg rubriken så sjöng dom det i låten :O sooooofuuucckkkiiingcraaaazyy! hehehe

2010-08-17 @ 13:44:24
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback