The only thing that's real

2010-08-24 @ 21:01:41   random


hey. första skoldagen idag då. det sög. skojar verkligen inte. är redan trött på skolan. haha. började ju arbeta direkt. gick igenom nya saker på matten och fysiken. så kan dom ju inte göra. hahaha. god mat var det i alla fall. efter skolan stack jag och linn ner till stan och tog en fika på mignon. mysigt. gick runt lite på stan och så sen med. stack hem till henne och kollade film, en galen dag i new york. fett bra. hahah. drack kaffe och åt popcorn med. sjuke. nu är jag hemma och kollar gossip girl. ska kolla sista avsnittet nu tänkte jag. har inte sett det än. spännande. vet dock vad som händer men ändå. haha. fett mysigt höstväder nu med. sitter inne och dricker kaffe och så är det typ storm ute XD haha. asmysigt.

Imon är det skola dååå. slutar kl 4 -.- palla. men det ska nog gå bra. får min lön imon med! för najs. ska ner till stan imon med med olivia. trevligt trevligt. ska köpa lite grejer tänkte jag. får se vad som finns. sen f¨år vi la se vad vi hittar på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback