Show me love

2010-08-16 @ 14:01:51   random


hey. var ett tag sen jag skrev nu asså. men så är det. i lördags var det jobb. sen hem till mirre och vara där lite. lyssnade på hög musik och hade kul. jina kom med sen och chillde. sen stack vi till stan och träffade jennifer och lite fler. fett trött var jag XD hahaa. och ont i benen och fötterna. men sen stack vi till oscar och kollade film. mirre sov hos mig. gick och la oss typ halv fem -.- vaknade tio i två. galet. haha.

så igår var jag med Linn. hyrde film. Whip it. den var bra :D tände massa ljus och lyssande på chill musik sen med. somnade i varsin soffa. hahaha. men det var najs. det kändes höstigt. det är mysigt. cyklade hem sen och kollde  på gossip girl. idag ska jag vara med Lisa och Mirre. får se vad vi hittar på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback