När det äntligen är över

2010-08-03 @ 22:18:38   people

mirresbild.
sitter och kollar på morden i midsomer. eller det snart slut men ändå. var i göteborg med mirre igår och hämtade min mobil. nu funkar den bra igen! var där ganska länge ändå. stack hem och lagade mat sen hos mig. mådde bajs hela dagen bara. feber och skit. vaknade idag med feber och sjuke huvudvärken. skulle jobbat idag men fick ringa och sjukanmäla mig. så har bara varit hemma idag och gått till mormor och ätit. det var gott. kollat på gossip girl med. ätit glass. gottgott. nu ska jag kolla klart på detta och sen kanske sova! lite läskigt hemma. är helt ensam och det är skit mörkt. hahhaa.

imon ska jag till stan och fika med Thilda! det ska bli mysigt :D det var längesen. sen ska jag hem till morfar på middag! gooooooott. det är alltid gott. hopaps bara att jag är friskare :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback