Krossa allt

2010-08-08 @ 12:55:56   natur


hey. igår gjorde jag inte så mycket efter jobbet. men sen på kvällen fick jag komma på kalas hos mirre! så snällt. var där ett tag. sen satte vi oss på balkongen och åt kött. hahahaha. det var för gott. sen också varm choklad. längtar också väldigt mycket till hösten nu. tycker den är mysig.

nu har jag i alla fall klätt på mig. ska snart sminka mig och så. fick pannkakor till frukost idag av mamma :) så snällt så. och gott. så nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på asbra musik. det är najs. idag kanske jag ska plocka upp lite på mitt rum med. om jag orkar. för jobbigt. och typ rensa i min bokhylla. massa skit där som ag inte vill ha. ska göra det fint och mysigt på mitt rum. så de.
Puss

Kommentarer
olivia - fotoblogg:

haha tack för att du röstade sötnos :)

2010-08-09 @ 00:26:51
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
olivia - fotoblogg:

dock vet jag inte vad priset e?:P

2010-08-09 @ 00:27:05
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback