Jag önskar att jag var en sån som inte tänkte alls

2010-08-06 @ 00:54:51   isabelle

shnögg. hehe. oj fetto-arm XD hahahahaha.
klockan ör snart ett och jag ska snart sova. känns inte som man har gått och lagt sig så här tidigt på heöa lovet. hahha. men det ska bli najs. har jobbat idag, fick skjuts idag igen. för najs. kom hem och städade och duschade och sånt innan mina föräldrar kom hem. dom kom hem från greklnd idag nämligen så det var trevligt att träffa dom igen. ska snacka mer med dom imon tror jag. stack ner till stan med bror för att köpa skorna som jag la undan. asnajs är dom. han tyckte dock dom var fula men han är dum. haha. gick hem till linn och sen gick vi på en promenad i stan och fästningen typ. sen gorde vi pannkakor. sjuke najs. nu är jag hemma och har nyss kollat på gossip girl och ska sova nu.

imon åker mina föräldrar bort igen och även min bror. så jag blir ensam igen... lite sad men det är bara en helg. så det är najs. känns om det kommer bli det. får la hitta på kul i  alla fall. vet inte vad jag ska göra imon, men ska sova i alla fall! sen får jag se :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback