I dream my days away

2010-08-20 @ 14:47:54   isabelle

foto: Miranda. ganska gamal bild men somsagt, inga bilder.
hey! kom hem för ett tag sen. var i falkenberg med mamma. hon skulle fixa sin cykel. och sen gick vi och fikade och kollade runt på stan. inte för det fanns så mkt affärer men lite mysigt så. köpte en present till nästa helg då jag ska på dop! trevligt. just nu håller jag på att plocka upp på mitt rum och städa lite. gjorde det igår mne det var stöktigt idag med. lite cp. hahaha. snackar med tina med som har kommit hem nu :D dää fint dä. är lite hungrig nu med och det luktar maaaaat :D för gott. är också sjukt trött. kanske ska ta en powernap. eller kolla gg! för najs. får nog bli det. oh sen äta kladdkaka som jag bakade igår :D gooooooooooott.
Puss

Kommentarer
Anni :):

hej hej jag har en tävling som man vinner en länking på min blogg och en bloggsvar inbjudan var gärna med om du vill klicka bara på länkingen där ---> http://anniivivimartinholarsson.blogg.se/2010/august/tavlliiiingg-d.html#comment Lycka till jag säger till när tävlingen börjat ha det bra :D

kram // Anni ^^

2010-08-22 @ 15:04:04
URL: http://anniivivimartinholarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback