Home could be anywhere when i am holding you

2010-08-18 @ 02:22:04   people

tycker att honahär ska komma hem nu.
hey. idag har ag varit på stan med mirre en snabbis. sen köpte vi kakor och satte oss på en bänk och chillade. det var najs. sen kom ösregent. det regnade asmkt. fast det var sånt fjunigt regn som är irriterande. haha. usch. stack hem till mig. jag gjorde pannkakor, sen åt jag dom. gott. kollade på ett avsnitt psych med. så sjuuuukt bra är det!!! älskar den serien. har bara chillat sen. hon stack hem för ett tag sen och jag ska snart sova tänkte jag. ligger i min renbäddade säng nu. det är för najs. ren pyjamas och rena lakan.

jag har verkligen inga nya bilder alls. kan inte ta med mig kamernan någonstans. den får nämligen inte plats i min väska. min plånbok tar upp all plast i den. eller det finns lite plast men kan inte stänga den riktigt då. så är i stort behov av en ny väska. har dock en annan men den är ganska jätteful.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback