High on life

2010-08-25 @ 21:50:22   isabelle

såg visst att förra inlägget också innehöll en bild på mig... menmen.
okej, detta var den segaste skoldagen någonsin. seriöst. halv nio till fyra. och när jag skulle cykla till skolan så är det ju världens oväder ute. blåser huuuur mycket som helst och det regar asmycket med. sen att jag får motvind gör det ju inte bättre. fin var jag är jag kom till skolan. haha. hade en lektion sen hål i två timmar. trotts vädret cyklde jag och linn hem till mig och bakade. kladdmuffins med mjölk. vad annars när det är onsdag och vi bakar. för gott var det. sen var det bara massa lektioner kvar av dagen. inga raster, baera lektioner typ. sjukt segt. menmen, efter skolan cyklde jag till stan. motvind då med. mötte olivia och sen gick vi på stan. köpte min en foundation, strumpbyxor och en klänning typ. fiiiiint! sen kaffe på miggen :D mysigt. kollade på Flickan från ovan sen med. riktigt bra film tycker jag. hemsk var den. usch. men asbra. nu är jag hemma. funderar på att sova tidigt idag. det är najs. imon har vi äcklig idrott 8.10!!! jag pallar inte. fast bild sen :)
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

du e snyyyyygg:)

2010-08-26 @ 21:24:53
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
BESIANA MAVRAJ:

tjatjatja! - fasen jag vet inte! när slutar du på måndag? och när börjar du på tisdag :D?

2010-08-27 @ 22:40:11
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback