Gotta have it superfast

2010-08-29 @ 14:53:33   isabelle


hey. igår var jag med mirre. vi var här först och snackade och planerade lite om london!! gaaaaaaaalet. jag längtar verkligen. sen  på kvällen gick vi en promenad. gick bara runt sen hamnade vi på donken och tog en glass och en milkshake. kallt blev det sen och regnet kom så vi chillade i en busskur. hahaha. sen hem till mig och chilla typ. drack oboy. gott.

idag vaknade jag sent igen. haha. halv ett. gjorde en macka och kaffe och kollade ett avsnitt oc. nu har jag nyss duschat och får la göra mig i ordning snart. orkar inte. haha. vet inte vad jag ska göra idag alls. film känns inte fel.
Puss

Kommentarer
miranda:

Hahahaha där i köket med rösten XD och så när vi gick från donken HAHAH XD

2010-08-30 @ 00:06:56
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
OLIVIA - FOTOBLOGG:

så schnögg bild!:)

2010-08-30 @ 21:45:43
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback