You were fake, I was great, nothing personal

2010-04-06 @ 01:45:32   isabelle

från när jag var i funäsdalen. kallt vare.
yo. nu ligger jag i min säng och ska snart släcka min lampa och sova! najas. idag har jag varit med mirre. kollat på film och chillat bara. cyklat och gått lite på kvällen. det var najs. sen typ chillade vi lite hemma hos mig. men fick nyss reda på en tråkig sak. eller ah, jag tycker det och mirre kommer ju dö. aaron i underoath har hoppat av.. :( asså han är ju typ bandet. uuuusch. seriöst, det suger. hahaha.

jaja, imon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. jag hoppas att det är fint väder så man kan gå ut! inte fel asså. kanske fota lite och så. broder kanske kommer hem imon igen så det är najs! :D det är trevligt. men nu ska jagf sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback