I wont forget the days that we spent forever, it haunts me

2010-04-17 @ 11:45:21   allmänt

oj lite dålig på attt skirva, men jag har typ inte suttit vid datorn sedan i onsdagskväll :O det är galet. men ja. igår var dert shakespeare dag i skolan. ganksa slappt asså. jag och linn satt och ritade från kl 3 till kl 10 i torsdag. jag hade onti handen kan jag ju säga. men sen stack jag till mirre och sedan till stan. köpte glass och sen en kaffe på blådörren med. naaajs. åt pizza med mamma och sen hem till mirrlo igen och chilla.

idag vet jag inte vad ja ska göra. städa i alla fall. sen får jag se. hoppas min mobil funkar idag för det gjorde den inte igår. fick damp!! men jag tror den funkar nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback