Allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans

2010-04-11 @ 19:43:02   random

fina blommor finns det i trädgården och den äckliga boken.
jag måste ju bara säga att jag älskar vädret!! helt sjukt. så idag har jag suttit ute och läst min bok lite sedan blev det promenad med ludvig till stan där vi träffade lite männiksor tyyyyp. köpte glass med! för gott asså. chilla pch sen dra hem. känns verkligen som vår nu. nu har jag läst lite till och ska börja snart igen. ska bara dricka upp kaffet och chilla lite till. haha. det jag kan bäst ju. chilla. och just det, kanske ska få fotopass på en spelning som ludvig ska spela på! hur najs är det inte det. får gå in gratis med då. men det var bara kanske! jag hoppas det.

jaja, imon börjar skolan igen. palla den asså. men ah slapp dag. men måste göra klart massa saker imon. men det löser sig. sen vet jag inte vad jag ska göra. hoppas på fint väder imon med!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback