If I'd fall, would you pick me up

2010-07-20 @ 00:31:23   natur


yo. idag skulle jag vara ledig egentligen men precis när jag skulle gå upp ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba. hade inget planerat så det kunde jag ju! ganksa najs ändå. det gick snabbt med. stack hem sen och var lite död. blir alltid sjukt trött efter jag har jobbat. hahhaa. satt och fikade lite med mamma en stund och sen gick jag på promme med ludvig. blev en runda till stan och sen mötte jag jennifer lite random! så chillade lite med henne innan hon stack hem! gick till nyfiket och chillade med ludvig och hans kompisar sen :) lite trevligt så där. sen stack vi hem. nu ligger jag i min säng och chillar. ska snart sova. är trött.

Imon då ska jag upp ganksa tidigt och åka till göteborg eller kungsbacka med pappa! ska fixa min mobil som är helt cp. kan inte ta kort eller filma med den utan att helöa mobilen stannar upp och jag måste ta ut batteriet -.- för jobbigt. men det blr nog mysigt! ska äta lunch där med! sen på kvällen ska jag nog vara med Lisa :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback