Don't wanna hear your sad songs

2010-07-11 @ 17:21:32   isabelle

gillar denna redigeringen! foto: miranda
Igår var det 18års fest för Thilda :D det var jätte roligt verkligen! jag stack först till linn för att fixa våran otroligt fina present! haha. nej men det blev asfint :) så hade följe med mirre och linn dit då! vaaaaaaaarmt var det :O åt mat och sånt sen med. jättegott! hade trevligt hela tiden! Tack Thilda :D gick dock en för lång promenad med linn... men det blev bra sen! jag och mirre stack ganksa tidigt, åkte genom stan och chillade gaaanska länge. mne det var kul. massa turister.

Idag när jag vaknade var jag sjuuuuklt varm. skulle gå ut för jag trodde det var kallare för det var mulet typ men tydligen inte!! kändes ju som dubblet så mkt. man kunde ju inte vara någonstans utan att dö av värme XD men cyklad ener till stranden med mirre, det var najs. började dock regna så vi stack hem. nu ska jag chilllllla.
Puss

Kommentarer
nathaliepersson - fotodagbok:

vilken otroligt cool blogg du har! hela du är grym :D

kommentera min blogg gärna också!

2010-07-13 @ 17:16:54
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback