They keep playing sad songs on the radio

2010-07-25 @ 18:21:00   people

linnsooooooooooo och jaaaaaaaaag.
hey. nu jag äntligen färgat mitt hår! eller ah mirre har det färagt det. taack :D det blev asnajs. dock gllar jag inte det när det är så glansigt och silligt. haha. men det går bort sen ju. nu sitter jag hemma och har kollat på gossip girl. känner att det luktar lte mat här så blr nog mat snart. goooooott. sen ska jag hem till linn och mysa och kolla på film. kommer bli naaaaaaaajs. det är mysgt hemma hos henne. brukar få kaffe från kaffemaskinen med. då blr jag alltd glad :D

imorgon ska jag vara duktig och sticka ut och springa tror jag. sen blr det stan med mirre. ska kolla runt lte vad som fnns och förhoppningsvis köpa något fint! en plånbok är ett måste snart asså. min är asful med kaffeflckar och har haft den sen jag gick i typ sexan -.-
Puss

Kommentarer
thili the chili:

Hälsa Linnie! Har ju inte träffat henne på år nu typ... aja, det jag tänkte säga var att jag är rätt fullbokad denna veckan, men nästa vecka så kör vi fika, right?:):):):):):)

2010-07-27 @ 01:11:39
URL: http://thildaericson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback