Men jag tror att alla snart har fått nog av mig

2010-07-18 @ 14:57:20   natur

jag hatar min dator ibland. ar skivit ett inläg två gånger nu och det bara försvinner. sen är det också jobbigt att på bokstaven H måste jag trycka långsamt oc ta i mycket mer. hahaha. i fredags var jag med mirre. chillade i solen med en cola. åh ska så ta cola kom jag på nu. haha. sen på kvällen var vi emma hos mirre en sund och sen till stan. sakuras och till stan eller ah, torget. träffade lite roliga männiksor och så. sen hem och sova.

igår gick jag upp ganksa tidigt och skulle jobba. blev asarg. var tvungen att klippa av mitt siesta band. fick seriöst damp. jag ville verkligen ha det på mig. har haft det hela tiden annrs men inte nu. menmen, det är inte hela världen. har ju kavr det i alla fall. sen på kvällen gick jag och mirre ut igen. ade ganksa roligt ett tag men sen blev det lite segt. vakade dag kl 1. oc nu ska jag göra mig i ordning. bra att göra det klockan 3. känns bra.
Puss

Kommentarer
Fotoemilia:

Vad har du för kamera & objektiv? :)

2010-07-28 @ 21:32:32
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback