Säger vad fan som helst, det låter ändå bra

2012-10-16 @ 23:46:10   isabelle

Ledig idag! Var hemma hos mirre och drack kaffe, åt naturgodis och kollade på Hela Sverige bakar och chillade. Åkte till körskolan och snackade lite innan vi stack till Lisa på lite fika. Mycket gott. Vidare till stan sen, hittae en asfin jacka som jag kanske köper när plånboken tillåter. Blev även en liten kvällsmat på miggen. Har nu på kvällen glidit runt med Anna och Elin i stan. Nu sitter jag hemma och ska sova!
 
Imorgon ska jag och någon människor från jobbet äta frulle på stadt! Fett mysigt tycker jag! Blir sedan jobb för mig, 11.45-20.00. Orkar verkligen inte men det får la gå bra. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback