Get confused

2012-10-29 @ 07:53:07   people

Fett röten bild ändå men det gör inget.
Jahaja, då var man 20 då. Firade mig i lördags hemma hos mig! Fick bli lite Halloweenutklädnad me eftersom det var det på Oscars. Brukar verkligen HATA att klä ut mig men det var helt okej denna gången faktiskt. Hade en så jävla kul kväll i lördags i alla fall!! helt sjukt.
 
Igår fick det bli att piggna till fort och börja städa innan fadern kom hem... hahaha. Fick paket och sen åt vi mat på Zorbas. För gott. Hem till mamma och kolla Så mycket bättre, dricka kaffe och äta glass. Jättefint. 
 
Nu ska jag sminka mig och sen dra till jobbet! Ikväll blir det mysiskväll med lite bryyyydar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback