It comes down to this

2012-06-08 @ 01:25:36   people

Förra fredagen, fett snygga....
Hey. Ligger nu i sängen och ska snart sova. Har varit ute med Elin en stund. Tog en liten promand till donken för ovanlighetensskull och drack kaffe, mycket trevligt! Har varit ledig idag med, sjuuuukt gött alltså! Vaknade dock assent och mådde piss men det gick över sen under dagen. Träffade bror och Sara på eh och drack kaffe och tjötade sen glass på hamnpaviljongen. Köpte sedan studentpresenter med mamma, asbra! Gick bort till pappa sen för att äta vegetarisk tacos (inte för jag har så mycker mer än färs och gräddfil i men ändå) asgott var det i alla fall.

Imon är det fredag och jag ska äääääntligen slinga mitt hår. Ska bli asnajs. Dock måste jag nog klippa ganska mkt med men aja.... Det växer la ut under sommaren. Sen blir det ett riktigt goepass på da donk, 16-02...... Så jääääääääääävla kul! eller?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback