En pessimist i sitt livs form

2012-06-03 @ 23:38:03   people

1. Elin och Linda i fredags. 2. Linda och jag i fredags. 3. Hanna på hamnpavve, myse!
Gud vad trött jag är nu alltså... Har nyss badat, fixat ögonbrynen, naglarna och hår inpackning, för gött! Helgen har varit riktigt najs, varit väldigt mycket hela tiden så därför så jävla trött nu!

Men i fredags var det jobb som gällde, fick dock sluta tjugo över 6 istället för kvart i 8.... Så hem fort och duscha och äta och fixa för att sen dra till Elin och förfesta lite. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den utgången men sjukt kul i allafall.

Upp tidigt på lördagen för att åka till Göteborg med mamma. Mycket mysigt, fick köpt mig lite fina saker faktiskt! Var sjukt otaggad på utgång i lördags men något hände och där satt man med lite vin i glaset.... heheeeee. Blev utgång igen så va, kul det med asså!

Idag börade man halv elva på jobbet, lagom trött..... fyfan. Kände att all trötthet kom idag. Men annars go dag, kul på jobbet med och sen träffa Hanna på en kaffe på Hamnpaviljongen! nu, sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback