Epic

2012-02-06 @ 15:16:11   isabelle

fredag.
Måndag och ny vecka nu då. Blir en stänging idag på jobbet och även imon. Men det är ganksa najs! Har varit mycket trevligheter i helgen med. I fredags bjöd mirre på lite fika hemma hos henne, mycket gott! Sen på kvällen lagade jag och Elin lite mat hemma hos mig och sen skulle ner och bowla men det var för kallt så vi att hemma ho mig och snckade och drack lite öl. Helt ok. Ner till Black Pearl sen på kvällen, kändes som vi var där i 30 min... hahha. Men fett kul hade vi!

I lördags var vi lite sega på morgonen men det gick bra. Så sen var det bara att börja om på nytt och tagga om för det blev lite fest på lördag med. Askul verkligen! Äger att ha ledig helg ibland asså!

Nu ska jag betala en räkning och sen cykla till jobbet, okej kallt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback