Yellow diamonds in the light

2012-08-28 @ 00:00:32   people

Bild från en utgång i vintras. Kan vara då jag klämde sönder hannas arm för dom spelade oskaar linnros....
Då var det måndag igen och har haft en riktigt go helg måste jag säga! Ifredags var det jobb till 5 sedan iväg till Catrin på 20 årsfest med massa roliga människor, alltid kul med nytt folk. Bjöds på fördrink och god mat och annat trevligt! Stack sedan vidare på fest hos en! Ingne aning var vi skulle typ men när vi kom fram kände jag ju typ nästan alla där. Riktigt kul var det!
 
Vaknade på lördagen, trött och seg som fan efter gårdagen men det var bara att tagga om eftersom Alice fyllde 18 år!!!! Tod tåget till Göteborg och åt mat och drack lite drinkar och sedan drog vi ut och festa! Sjukt nas var det men lagom sleten när man satte sig på tåget klockan 7.20. Somnade innan tåget började åka....
 
Nu hade jag tänk sova så jag kommer upp i tid imorgon. Är ledig imorgon så ska till stan och shoppa lite hade jag tänkt! Blir nog en liten fika med hanna också innan hon ska jobba!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback