När jag går ner

2011-10-07 @ 13:46:42   people

bilder från iphonen.
Gud vad skönt det var att sova ut idag. Ställde ingen klocka alls. Ganksa najs. Nu har jag nyss duschat och ska snart klä på mig och massa sånt och sen gå ner till stan! Ska fika med girlsen Lisa, Mirre och Thilda. Ska bli mysigt. Vet inte riktit var än men det ger väl sig. Jag vet ju var Thilda vill i alla fall.... Känner dock samma. Ikväll blir det nog en liten utgång med Mirre bland annat. Får se hur det blir.

Jag har kommit fram till att jag suger på att blogga. Har vetat det ganksa länge. Därför ska jag önska mig en liten kamera som man kan ha med sig hela tiden. Så slipper man ha systemisen. Den är så tung. För det är tråkigt att blogga utan bilder. Jag hade kunnat skriva varje dag men då blir det tråkigt. rightrightrigth. Nej men nu ska jag hitta lite roliga kläder att ha på sig.
Puss

Kommentarer
Mirandaaa:

"får se hur det blir"... VI SKA ÄGA! ;D Hahaha para4lajf typ... Ski

2011-10-07 @ 14:14:57
URL: http://Mirandagustafsson.spotlife.se
thildis:

jag var på eh idag, hihihihihihihihi

2011-10-10 @ 18:03:19
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback