I don't think I deserve this

2011-10-17 @ 01:40:42   people




Lite bilder som jag hittade på kameran.

hej. Nu var helgen slut igen och den har varit ganska ägig. Jobbade till klockan två i fredags sen kaffe på espresso house med Hanna, Moa och Mirre. Mycket mysigt. Blev också att jag köpte en klänning på hm med. Fett najs. På kvällen där blev det förfest hos Thilda och sen utgång. Mycket najs, mycket najs. Vaknade hemma hos Mirre, chilla lite och så sen blev det även utgång igår med. Förfest hos Elin och sen oscars. Tror det var ganska najs... hehee.

Idag sov jag rikitgt länge. Har bara chillat idag. Skrivit en önskelista bland annat och lite så. En promend till stan med Mirre för att hämta saker från igår sen blev det glass och Awkward hemma hos mig. Sjuke. Nu ska jag lägga mig och sova. Imorogn blir det jobb igen till fem.
Puss

Kommentarer
thildis:

snyggaste smyg dhn där asssså..... vad är detta awkward för nått??? :D:D och pll va visst imorgon.. eller idag då men ah GG!!!!!

2011-10-19 @ 00:57:30
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback