How to love

2011-10-20 @ 00:17:26   people

1. Jag. 2. Thilda. 3. Mirre.
Kom nyss hem från Popquizen på Cheers. Vi vann som vanligt... Nej men det var kul. Alltid roligt med lite männikor sådär. Innan idag cyklade jag hem till Thilda i den sjukaste motvinden för kaffe och Gossip Girl. Det ägde. en blev det ockå lite kaffe på Café ströget med Thilda och Mirre. Mycket mysigt. Hem till Mirre sen för att äta lite och sen då stan och Cheers med Thilda, Moa, Clara och Anna. Mycket najs dag och det äger ännu mer att jag är ledig imorgon med. Ganska så najs alltså.

Så imorgon blir det frukost och nya Pretty Little Liars med Mirre och sen förhoppningsvi lite shopping på stan. Är behov av en ny rough bland annat så ska kolla om jag hittar någon fin! Nu blir det sängen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback