That's the motherfucking recipe

2011-11-14 @ 00:16:41   people








Igår var det födelsedagsfirande och förfest hemma hos mig. Minicupcakes, drinkar och massa skoj. Hälften kunde dock inte komma men vi hade askul verkligen. Tack alla! Stack ner mot stan sen då och in på Oscars, fett värt det. Mycket folk och massa goda drinkar som jag och Olivia drack. Lite nya så är alltid kul. På hemvägen hade jag och Olivia dampet, skulle hoppa bock och massa, det slutade med att båda ramlade över varanda och ramlar i backen och skrapar upp händerna! Men rikitgt kul.

Denna dagen var inte lika kul att vakna upp till... har mått bättre men sakta men säkert är man pigg igen. Så jag, Ludvig och Dajana har lagat farsdagmiddag här hemma och bakat. Det blev kyckling och potatisgratäng och sen chokladpaj till efterrätt. Helt okej gott. Kom nyss hem nu med från donken med lite brydar. chill.
Puss

Kommentarer
Olivia Larsson:

haha fett värd kväll, sjuke kul!!! fattar dock inte riktigt det där med hoppa bock o grejjer, men vad fan det vart ju kul trots skrapsår lite varstans, HAHA! ses på torsdag darling :)

2011-11-14 @ 12:36:53
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
lisa:

Schnygga brudar!

2011-11-14 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback