Jag minns bara allt det bra allt som var du och jag

2011-05-15 @ 21:31:37   people

coolgirls förra året!
Hej. jag känner mig kanske inte världens mest aktiva bloggare menmen. haha. nu så. helgen har varit najs! i fredags var jag hemma hos Alice med henne och Olivia! satt där och hade trevligt sen ner till stan och hamnade på cheers! ganksa värt! Vaknade på lördag lite trött och sleten men gick med mirre och köpte frallor och satt ute och åt. lite rolig sak på vägen...... hehe. jobbade sen fyra till åtta. missade kapten röd.... :( ledsen. mirre och magda kom till donken när jag jobbade så fick skjuts hem! duscha och fixa sig snabbt sen till magda och förfesta lite sen cheers igen. inte kul där igår asså. vi ville till oscarsssssssssssss. bajs. aja pizzan var god!

Idag dåva. Jobbade halv tolv till halv fyra idag. ganksa chill var det. lite stessigt ibland. Zi gjorde dagen..... heheeee. hemma och chillat sen, övningskört och nu kollar jag hockeyn. såååå insattt. eller?

Sen måste jag bara säga att jag taggar Siesta och studenten ASMYCKET nu!! bara ska få pengarna att räcka... men det löser sig! åh siesta kommer blir asfett!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback