I know a place, where the grass is really greener

2011-05-11 @ 19:22:22   people

snyggis bild på Olivia.
Go sovmorgon idag till halv tolv. hade prov i typ tretio minuter sen hade jag långt hål. var med mirre då och chillade. åt glass och gick runt. treeeeevligt. vid fyra sen drack jag kaffe med olivia! och gick runt lite på stan. sen blev det kallt och regn... jobbigt. annars var det cpvarmt idag. fick ju damp. ne men det är najs.

Just nu ligger jag i min säng och tittar lite på 2 and 1/2 men. lite roligt sådär. sen kommer pappa hem så ska vi flytta in lite möböer i mitt rum. så slipper sova i vardagsrummet. vilket jag gjorde inatt... haha. men det är najs, då har jag tv precis framför sängen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback