Youth knows no pain

2011-03-01 @ 18:06:39   random

åh vad gott det ser ut......... hehe. nej men det är det.
hey. sitter här i min säng och känner mig allmänt cool. lyssnar på tdwp och äter nudlar på burk. fett gott. var och köpte två såna innan idag efter skolan på willys. skulle ändå betala min körlektion så ligger willys jämte så var tvungen... så har jag en till om jag vill ha det senare eller en annan dag. hade en ganksa chillad dag i skolan. var kvar på hela multimedian med. något utöver det vanliga. gjorde lite på min hemsida och sååå. nu tänkte jag typ plocka upp på mitt rum. orkar inte att det alltis bli stöckigt så fort man har städat.... har också hunnit med att kolla gossip girl. sjukt. åh. blair och dan asså. känner den. sen kanske jag borde läsa lite samhällskunskap som vi tydlige  har prov på på torsdag. fick reda på det idag... den är go. nej men det ska nog gå bra. sen vill jag läsa ut min bok med. och rita lite kanske. men först städa. måste.
just det. det är första mars idag med. lite mysigt. hoppas våren kommer snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback