This is the end

2011-03-29 @ 20:32:30   musik


åh en av dom bästa låtarna. asså spencer chamberlian ♥
tja. skola idag så va. inte kul. sög faktiskt. men gjorde amerikanska pannkakor när jag kom hem för jag inte hann äta frukost innan skolan. fint var det. jag satt och kollade på stylisterna på datorn och helt plötsligt ringer Olivia och frågar om jag ska med till stan på en kaffe. så åker ner till blådörren och dricker kaffe. gott var det. och vi fick nog den varmaste platsen på hela stället. usch. men det var najs. sen såg vi ockås att alla uteserverinagar börjar komma nu!! asnajs  är det u. känns så vårigt och fint då. men i alla fall. hade med mig träningskläder till stan så stack direkt till atleica för ett pass. step kondition var det idag. det var najs. känner mig dock väldig mobbad när jag står där. mina armar typ lever ett eget liv..... haha. men nu sitter jag hemma och ska nog kolla lite mer på stylisterna. lite efter jag vet men skit samma. det är najs.

JUST DET! KOLLADE VILKA BAND SOM SKA TILL PEACE AND LOVE I ÅR.............. UNDEROATH!!!!!!!!!! JAG SKOJAR INTE ATT JAG DOG FÖR EN STUND. ÅH. JAG MÅSTE DIT. FAVORITBAND JU. ANDRA GÅNGEN JAG SER DOM DÅ. GAAAAAAAAH. OLIVIA OM DU LÄSER. SER DU HUR DRAMATISKT DET BLEV MED CAPS????
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

Jag tycker det blev rätt odramatiskt med caps.. ja menar underoath till p&l är väl ingen big deal?;)



Emil gjorde liksom hela bilden på den bilden så det var ju självklart därför jag la upp den :) Plus till dig som märkte det, hihih :)



Ska vara jobbig och skriva extra långt men VI HAR EN JÄVLIGT SKÖN SOVMORGON IMORGON ISSA!!!!

Det är vi så värda :)

2011-03-29 @ 23:21:28
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Thilda the beeesthest:

Jag tycker det blev rätt odramatiskt med caps.. ja menar underoath till p&l är väl ingen big deal?;)



Emil gjorde liksom hela bilden på den bilden så det var ju självklart därför jag la upp den :) Plus till dig som märkte det, hihih :)



Ska vara jobbig och skriva extra långt men VI HAR EN JÄVLIGT SKÖN SOVMORGON IMORGON ISSA!!!!

Det är vi så värda :)

2011-03-29 @ 23:21:51
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback