Säg mig att det finns något mer, mer än bara droger och dagen efter

2011-03-09 @ 20:54:51   isabelle

kult.
hej. idag fick jag tillbaka mitt fysikprov. åh vad bra det gick....... skyller på att jag fick naturarnasprov. inte okej. efter fysiken åkte jag och thilda ner till stan. hon skulle ta kort sitt körkort. ganksa najs asså. köpte lite frallor med och åkte hem till hennes bror och åt dom och drack kaffe med elin. myyyyyys. kollade solsidan med. askul. sedan kom det litemer folk och då blev det guitarhero. asnajs. sen tillbaka till skolan... bajstråkigt. kom hem efter skolan och åt och kollde på desperate housewives. inte fel. det som är fel idag är snön som har kommit igen. det var så fint igår och i morse. så kommer det fucking snö senare på dgen. blir så sur. hoppas den försvinner på lördag och att det är sol och fint då i göteborg. då blir jag glad.
nu ska jag duscha och sova och tagga idrott imorgon klockan åtta.
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

2011-03-13 @ 12:34:46
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Thilda the beeesthest:

Glöm inte min plånbok med! Den gjorde det hela lite mer actionfyllt :) Taggar 23!!!!!!!!!!!!!

2011-03-13 @ 12:35:14
URL: http://thildaericson.blogg.se/
shia:

om du inte uppdaterar din blogg kan du lika gärna ta bort den..

2011-03-21 @ 13:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback