It's too late for them

2011-03-30 @ 19:44:56   isabelle

tja. inte så fel med sovmorgon idag. började skolan halv tolv idag. men gick upp i tid och gjorde asgod fruskost och kollde på stylisterna samtidigt. asnajs. gjorde mig i ordning och cyklade iväg till skolan. hade världens onödigste lektion, som vanligt. fattar inte varför vi ens har den. menmen. hade håltimma sen så jag och linn cyklade hem till henne och där fick vi sockerkaka som david hade bakat och kaffe på det. åh linn hade ny kaffemaskin. den var jättefin. vill med ha en sån.... en dag ska jag köpa det. tillbaka till skolan och hade två lektioner. inte heller nödvädiga. tina kom hem till mig sen för jag skulle fota henne till mitt projektarbete. så vi gick ut till kanonberget och fotade. blev asbra. ska redigera här någon dag framöver. hade kunnaat idag men måste plugga på mitt nationella tal som jag ska ha på måndag. tycker dock det är lite dåligt att få reda på det en vecka innan bara... man borde få mer tid på sig med tanke på att vi har andra ämnen än svenska. men sen är läraren inte favoriten precis. men det ska nog gå bra, men måste lämna in mitt pm på fredag... tajt.

men i alla fall. nu sitter jag och äter lite kvällsmat framför datorn. lite te och knäckebröd. gottgottgott. har faktist börjat gilla knäckebröd ganksa mycket nu. lite torrt kanske men då får man dricka något gott till! funderar på ett avsnitt stylisterna innan plugget... tror det blir så. slutar säkert med att jag tittar på ett till. och ett till. och sen glömmer av svenskan.........
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback