Have I gone mad

2011-03-31 @ 10:59:32   random

gottgottgott.
hej. började dagen med idrott. det var linn som stod för lektionen idag. jätteduktig var hon! jag kom till idrotten i tid idag med! framsteg säger ju jag. mamma väckte mig i morse så det kan bero på det... gick upp tio i sju. har nog inte gått upp så tidigt på hela trean. lite sjukt. men ja. efter idrotten hade vi hål. elle har hål. så jag cyklade till håstenshallen och köpte mig en tidning och lite choklad. så kom och hem och satte på kaffet och började läsa min tidning. sitter fotfarnade kvar här. ska åka tillbaka till skolan om en stund. börjar halv tolv igen. sen efter skolan ska jag egentligen träna. men jag tror inte jag hinner det. måste verkligen göra mitt tal. blev inte det igår för jag hade lite diskussion om studenten igår. men ska göra det idag. men nu ska jag ladda in en bild och sen fortsätta läsa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback