Fuck you and fuck her too

2011-03-08 @ 21:53:30   random

min frukost en dag förra veckan. ganksa god. fint med pencilinet med...
hej. idag åkte jag hem till mirre innan skolan och blev bjuden på lite brunch. fattigariddare med oboy och kaffe! asgott. tack mirrlo. cyklade iväg till skolan och hade multimedia i tre och en halv timma. fett drygt. fast den gick ganska fort, kan bero på att jag jobbade typ hela lektionen. gjorde typ klart mitt hus. ganska najs. fast fult är det. förstörde det. jaja. linn följde med mig hem sen, då gjorde vi pannkakor (det är pannkaknsdag idag). chillade massa med. kollade på sminkturtorials och så. sen fick vi semla med (det är ju semledagen med idag). nu ligger jag i min säng och är jättetrött. funderar på att sova nu.
Puss

Kommentarer
Linus:

MORGONSTUND!

2011-03-08 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback