Come back and haunt me

2011-03-07 @ 17:43:36   isabelle

happygirl....
hej. kort dag i skolan idag. slutade tio i tio fast vi fick sluta tidigare. mötte bessi så cyklade vi hem mig ocg gorde våfflor. för gott. typ godaste vi har gjort. satt och chillade massa med. sen har la inte jag gjort så mycket. plockat undan lite på mitt rum men jag har lite kvar att göra. kanske ska redigera lite bilder till projektarbetet. så jag blir klar med som snart. ska göra på hemsidan imon på lektionen tror jag. jag börjar halv ett imon och har bara den lektionen så det är najs. nej men nu ska jag städa lite.
Puss

Kommentarer
buja:

cutegirl :)

2011-03-07 @ 22:57:23
OLIVIA - FOTOBLOGG:

SÖTNOS :)

2011-03-14 @ 12:27:48
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback