And it's sick that all these battles are what keeps me satisfied

2011-03-28 @ 19:38:16   isabelle

1. hej. 2. så här såg jag ut idag.... om någon undar. köpte linnet i fredags.
hey. idag har jag varit dukgit tykcer jag. började skolan idag tio över åtta som vanligt. kom i tid med för den delen. inte dåligt. slutade skolan tio i tio. då cyklade jag hem och åt frukost och kollade lite tv. sen klockan elva cyklade jag iväg till jobbet för att jobba till klockan fem. det var asnajs att jobba på en vardag btw. inte så stessigt. dock ett långt arbetspass men det gich ganksa snabbt ändå! så kom hem sen och bytte om lite snabbt och sen stack ut och sprang en runda! var jätteseg i benen med, kan bero på att jag har stått upp i typ fem timmar i sträck.... sen blev jag kissignödig när jag sprang med... inte kul. men två varv och lite till blev det i alla fall. nu nu sitter jag här och har nyss duschat. får la se vad jag gör nu. kanske tar mig en kopp te. läste så mycket om te idag på jjobbet på min rast. hahhaa. ska ju vara så bra! fast jag vet inte.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback