You're so close to me that you nearly died

2011-01-16 @ 23:53:21   isabelle


hejhejhej. blir ett till inlägg idag. fint. har inte gjort ett skit idag. suttit och inte gjort något. kollat på morden i midsomer med mamma och pappa innan och sen har jag ocksp spelat massa guitar hero med brodern min. lite trevligt sådär. nu ska jag nog snart sova. är jättetrött. har sovmorgon imon. inte fel. annars imon så har ag bara två lektioner. så slutar halv tolv. funderar på att göra cupcakes. kanske. och typ städa mina lådor. finns bra med skit i dom. kanske ska ta gaderoben med. och sen hade det varit fint med en heeeelt ny gaderbo med bara massa nya kläder. men det går ju inte riktigt. nu ska jag kolla n¨gra mer sidor på wehartit och sen sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback